środa, 4 marca 2009

Ostateczna lista na wymiane

Ostateczna lista obecności naszej wymiany. Trzy osoby nie przysłały adresów, więc zmieniłam w paru miejscach kolejność. Wpiszcie prosze w komentarzach czy dostałyście prawidłowe adresy (mogłam się pomylić bo wysyłałam je późną nocą).

Mollik
Nataly
Qlkowa
Anita22
Marysia
Arizona
Bela
Juunka
Monika
Latarnia morska
Alexls
Strawberry
Luna77
Flora
Szajajaba
Nulka
Mamuta
Sagitta
Ilekobietamalat
Tusen
Pasiakowa
Ola Smith
Ania, Moje Zielone Wzgorze
Eight
DecoMarta
Lorka

Do dzieła Drogie Panie!

39 komentarzy:

House of Art pisze...

Moj igielnik jest juz spakowany i jutro poleci do Gdyni :)

To bylam ja - Marysia

Unknown pisze...

Adres dostałam , igielnik wyślę w poniedziałek :)

MOLLIK pisze...

ja też dostałam adres :) i widzę że troszkę kolejność na liście się zmieniła ;)

Ania ze Wzgórza pisze...

Adres dostalam, wszystko sie zgadza! Igielnik juz prawie skonczony :))) Wkrotce jego pierwsza podróż! :) Pozdrawiam!

tusen pisze...

dostałam prawidłowy:)tak jak pisałam, w sobotę powinnam skończyć

Kasia Marysia Jaśkiewicz pisze...

ja juz koncze:) ale wysylka pewnie dopiero w przyszym tygodniu, bo mnie chorobsko nie chce puscic:((

albumyslubne pisze...

ja skończyłam, ale chyba zrobię nowy :]

Iza Bela Stitches pisze...

Adres dostałam. Wyślę na początku przyszłego tygodnia.

ola smith pisze...

Adres mam - dziękuję.

Igielnik poleci po weekendzie :)

Arizona pisze...

Adres też dostałam i jutro powinnam dotrzeć na pocztę :)

Ania ze Wzgórza pisze...

Olu Smith, juz sie doczekac nie moge!!! :)

decomarta pisze...

Będę miała igielnik od Eight, na na na na..
:D
Adres dostałam, wyślę jutro, lub w poniedziałek.

Anitasienudzi2 pisze...

dostałam adres Marysi-więc chyba prawidłowo :)
ale tu wrze! czas zakasać rękawy!

Strawberry pisze...

też dostałam :) ja jeszcze nie zrobiłam :) ale mam wizje hihiih ;P

nataly pisze...

adres dostałam i się stresuję maksymalnie, bo mój igielnik leci do Qlkowej! :)

Luna77 pisze...

Dostałam adres. W poniedziałek mój igielnik leci do Agi :)

mamuta pisze...

Mam adres i pomysł też, myślę, że po weekendzie będzie gotowe ...
pozdrawiam

House of Art pisze...

Dla jasnosci: Luna 77 wysyla do Flory, adresy zostaly juz mailowo skorygowane.

sensibilite pisze...

ehhh a ja myślałam że do szóstego trzeba wysyłać adresy;/ skleroza nie boli:(
cóż życzę udanej wymiany:)

Strawberry pisze...

igielnik zrobiony :))))

Luna77 pisze...

Strawberry, to czekam, czekam... :D
W poniedziałek mój igielnik leci do Flory :)

House of Art pisze...

Moj juz tez polecial, mysle, ze do srody powinien byc u Arizony.
Marysia

pasiakowa pisze...

Ha! I ja zrobiłam swój - w poniedziałek ślę do Oli :)

tusen pisze...

Ilekobietamalat - zdrowiej spokojnie, poczekam :)
Pasiakowa - igielnik dla Ciebie skończony, jak nie uda mi się jutro zdążyć na pocztę, to na pewno we wtorek zostanie wysłany

Ania ze Wzgórza pisze...

Mój już tez gotowy! w poniedziałek jedzie do Asi-Eight! :))) Buziaki

Unknown pisze...

Igielnik gotowy, dziś nie zdążyłam na pocztę, ale jutro już poleci do Latarni :)
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Mój igielnik wylatuje jutro.
Anita, mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

Anitasienudzi2 pisze...

melduję,że mój igielnik poleciał do nowej właścicielki

Anitasienudzi2 pisze...

oj! doczytałam właśnie,że leci mój igielnik nananana!!!!!! wypatruję więc pani pocztowej :P

tusen pisze...

igielnik do Pasiakowej dziś wyruszył :)

Anonimowy pisze...

Anita, wypatruj, bo może już jutro dotrze:)

Marysia pisze...

Czekam niecierpliwie Anito!

Mam nadzieje, ze moj dotrze do Arizony juz dzis, a najdalej jutro.

MOLLIK pisze...

mój igielnik też gotowy i dziś poleci do nowej właścicielki :)

pasiakowa pisze...

Och! To wypatruję niecierpliwie :D

House of Art pisze...

Drogie Panie, poczta pantoflowa dowiedzialam sie, ze pare z was dostalo juz swoje igielniki, natomiast zadna nie napisala mi o tym! Mozna i tak, ale szkoda by bylo, zeby zabraklo notki/notek z igielnikami na tym blogu skoro wymiana jest tutaj organizowana.
Najchetniej zrobilabym pare notek bo jest nas sporo i w ten sposob niektore igielniki uniknelyby znikniecia w tlumie.

Apeluje wiec jeszcze raz, przysylajcie mi maile ze zdjeciami igielnikow jakie dostalyscie od innych dziewczyn. Adres w notce.

Z gory dziekuje,

Marysia

House of Art pisze...

Przed chwila dostalam cudny igielnik od Anity! Dzieki za to cudo!


Marysia

nataly pisze...

udało mi się wysłać igielnik, choć od wtorku jest zrobiony. dopiero dziś dostałam na poczcie koperty bąbelkowe. przepraszam :/

Kasia Marysia Jaśkiewicz pisze...

ufff, w koncu udalo sie wyslac igielnik do tusen:)

tusen pisze...

o, fajnie :)