wtorek, 4 listopada 2008

Konkurs foto

Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału we wspólnym konkursie foto „Jesień w mieście”. Zdjęcia przesyłajcie na naszą skrzynkę pocztową.
Zasady: jedna osoba przesyła jedno zdjęcie, szerokość zdjęcia nie większa niż 600dpi i nie może to być scrap.
Prosimy o nie zamieszczenie zdjęć na blogach, ponieważ autorów prac ujawnimy po zakończeniu głosowania. Najciekawsze zdjęcie wraz z nami wybierzecie poprzez głosowanie w komentarzach pod postem z opublikowanymi zdjęciami.
Czekamy do 12 listopada.
Nagrodami w konkursie są:
- "Między nami" nr 16/2008 album z portretami fotograficznymi oraz aktami autorstwa Nadava Kandera
- "Świat obrazu" nr 10/2008

Ponieważ nie biorę udziału w konkursie to dla zachęty wstawiam moje foto "Jesień w mieście".


11 komentarzy:

cranberry pisze...

:) no proszę, widok całkiem znajomy:)

Anonimowy pisze...

No to ja się piszę, uwielbiam robić zdjęcia! Ps. Szerokość 600 pikseli tak?

Anonimowy pisze...

O mamo, czyżby to Krzeszowice???
pozdrawiam krajanki!!
i życzę wszystkim powodzenia w konkursie.
goga

Sagitta pisze...

Natka, tak szerokość 600 pikseli
Krzeszowice, Krzeszowice ;)

Jaszmurka pisze...

o rety... właśnie to miejsce wydało mi się takie znajome!

Rok temu (jeszcze niecały...ale prawie :P ) odbyło się tam cudoooowne spotkanie! Właśnie na tym peronie :)

Z chęcią popatrzę na zdjęcia... bo sama nie mam z czym "wyskakiwać" ;)

finnabair pisze...

uhmma atak sie właśnie zastanawiałam :)

Lise pisze...

Greetings from Norway! Visiting your blog for the first time - via Beates International Ornament Swap. Although I don't read a word of your language, I have really enjoyed the photos! Lovely work!

Anonimowy pisze...

Allllle fajnie! No to i ja dorzucę swojego jesiennego liścia fotograficznego:)
mOpA:)

Flora pisze...

Nikt nie przysłał zdjęć??

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sagitta pisze...

Własnie pracuję nad notką :)
a zdjęcia ... piękne