piątek, 3 października 2008

Prezent od Szajki / Gift from Szajajaba


Dziś - tj 4 października -moje hmhm 30 urodziny i w ramach losowania otrzymałam od Szajki taki oto piekny szaliczek!

Today is my ...30th birthday and I got this beautiful scarf from Szajka!

Szajka wiedziała czym mnie uszcześliwić, i jako że jestem wielbicielką wszystkiego co przy szyi czyli golfów, apaszek i oczywiście szalików, ów szaliczek wystąpił w zwariowanej sesji zdjęciowej :D

She exactly knew how to make me happy, because I love everything I can wrap around my neck - here's some crazy photo session with my new scarf :D

16 komentarzy:

Babsko pisze...

Lula sto lat!!!

Filka pisze...

Najlepszegoooooo !!!! :)

albumyslubne pisze...

buziaki urodzinowe!

Sagitta pisze...

Lula buziole jeszcze raz :))))

Jaszmurka pisze...

To i ja z pewną nieśmiałością cmoknę w policzek :D :*

A prezent szałowy- sesja pierwszorzędna :D

Lamarta pisze...

Piękny kolor, pasuje jak ulał, jeszcze raz wszystkiego najlepsiejszego:*

szajajaba pisze...

No to moja kolej na życzenia :) Najlepsiejsze oczywiście :)

Lula pisze...

dziekuje kochane babolki :*
wznosze toast przepysznym "wzmocnionym", niemieszanym, acz wstrząśniętym - martini ;)

Marysia pisze...

Lulu, wszystkiego naj, naj , naj!!!

Kropelka pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego. też mam dzisiaj urodziny, chociaż jeszcze nie 30...

RosaliaArt pisze...

sto lat - serdeczne życzenia! a sesja superowa - bardzo zabawna

decomarta pisze...

Sto lat!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przy okazji szaliczka - czadowa beretka!

Kamila Stankiewicz pisze...

spóźnione ale najszczersze życzenia!!
Ależ Ci pięknie w tym szaliczku! Bardzo fajna sesja
oj zdolna bestyja z tej naszej Szajki:)

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego!!!

Bea pisze...

Urodzinowe same najlepsze moce